我應該由前晚講起, 前日同左桂薇食完泰國餐後,我個病就開始痴深了
由於前晚食完後,咳嗽就嚴重左了,個晚我半夜,足足吐疢足足成晚了,
係由1點肚到4點幾先可以安心訓, 我仲要放杯水係隔離方便我口乾就查口
唉~ 之後,訓訓下, 覺得好熱,成身出汗,第二日早上,我媽入黎幫我整塊巾係我背後,
因為以免汗吸入番身體~,之後,我尋日就返工, 不過~就好晏先返工
當然,我同左媽講,我想晏少少訓, 唔係完全唔返, 之後,尋晚本身係約左男友出黎見面
不過~我前晚因為,覺得不適,所以取消左, 後來,第二日原來我男友都少少病, 所以~大家為有休養下
尋晚,我放工去左買菜返屋企食, 尋晚我煮番飯, 順便係屋企睇微微一笑很傾城,
尋晚個集,好好睇呀, 佢地終於一齊了, 唉~ 之後,阿媽8點返黎, 之後,又想我去買豆苗返黎
之後,我就話,唔買, 之後佢又發脾氣了, 我媽近來發脾氣發得好多次了, 都唔知佢做乜,
又話我成日聽老豆講,話我唔聽佢講, 你明唔明架,咁人地返左屋企就唔想郁架喇
你成日叫人做埋D~,我唔啱情況下黎叫我做, 我都唔明,我點解成日都唔中意你講
可能你係我心目中, 唔係一個好媽媽掛, 由個日起,你同我嘈完之後, 我就放棄左同你交流既心態了
之後,個陣時, 我都廢事彩你, 唔想新年流流,又搞埋D開年既野, 你中意發DIN,就由你啦,
你心態成日中意講地位,講自己有幾重要, 咁我都唔理你喇,
你中意點諗就點諗, 我尋晚又病,又攰,又無力,我把聲,又沙, 又多疢,依家仲要為左豆苗就嘈
唉~ 哂氣同你講, 我唔想同你嘈,同講野,
尋晚攰到,都唔想打日記, 尋晚我爸仲想我幫佢入利是, 佢都痴筋
今朝我一起身,打算去買番5包豆苗俾老母,真係怕鬼左佢
MARKET又唔係唔開, 第二日姐, 尋晚唔買姐, 冇話第二日唔買, 小小事, 就要開年
我只係想留番第二日做姐, 今日放工, 仲慘, 我跟媽車, 又問我同男友D野, 又問今晚冇約男友行年消咩
之後我心諗,唔好問埋D~ 我唔想答既野得唔得, 喂, 有眼你睇架, 我依家病, 仲要行,你冇野呀?
之後我仲話,佢約我,我都唔行啦, 之後,佢好得意, 又講, 咁即係,佢唔係你最愛啦,
唉 我真係,好唔想同媽溝通, 答都唔想答,~ 我真係發覺,我依家同媽關係反而搞到愈黎愈差
真係愈黎愈差, 由我戀愛時候~每次,佢都好CARE我既拍拖, 咁遲D我結左婚, 佢一定叫我睇實老公,小心佢包二奶
我頂,火都黎, 阿媽,新年流流我唔想同你開年,但係,我亦都唔想再同你有任何溝通~ OK
好似今晚咁,我只係想問LOKLOK 關於洗面野, 而5叔,不停問佢手機既野, 之後,我媽,又冇啦啦話我,
人地問緊, 你就唔好阻住人, 我頂你呀, 乜料呀, 次次都係咁 仲有呀,我唔小心撞一次張飯TABLE
之後我媽唔小心撞到, 我老豆諗都唔諗就冇啦啦BAND埋黎, 喂,咩料呀
你地係未痴架,?? 白痴, 新年流流,真係唔想爆粗~ 唉~
不過~今年我脾氣都算係咁,冇忍, 亦都冇唔GUR~ 只係化姐, 唉 j無奈的飯局
|