SKlee528 : 個人主頁 - 相簿 - 訂閱  [ QOOZA - 論壇 - 登入 ] 
寫意生活日誌
SKlee528
暱稱: sky
國家: 香港
地區: 屯門區
MORE...  

« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930

:: 最新日誌 ::
bye 各位朋友~我已唔...
又打風~
2017-08-26
今個星期去左會所游水
打到黎啦打到黎啦,十號...

:: 日誌分類 ::
全部 (996)

:: 訪客留言 ::
最近三個月尚無任何留言

:: 最近訪客 ::
最近沒有訪客

:: 每月文章 ::

:: 日誌訂閱 ::
尚未訂閱任何日誌

:: 我的好友 ::

:: 我的連結 ::
尚無任何連結

:: 日誌統計 ::
文章總數: 996
留言總數: 59
今日人氣: 5
累積人氣: 22405

:: 站內搜尋 ::
RSS Feed

2017 年 1 月 27 日  星期五   晴天


今日係年30食團年飯日 無奈 分類: 未分類

我應該由前晚講起, 前日同左桂薇食完泰國餐後,我個病就開始痴深了

由於前晚食完後,咳嗽就嚴重左了,個晚我半夜,足足吐疢足足成晚了,

係由1點肚到4點幾先可以安心訓, 我仲要放杯水係隔離方便我口乾就查口

唉~ 之後,訓訓下, 覺得好熱,成身出汗,第二日早上,我媽入黎幫我整塊巾係我背後,

因為以免汗吸入番身體~,之後,我尋日就返工, 不過~就好晏先返工

當然,我同左媽講,我想晏少少訓, 唔係完全唔返, 之後,尋晚本身係約左男友出黎見面

不過~我前晚因為,覺得不適,所以取消左, 後來,第二日原來我男友都少少病, 所以~大家為有休養下

尋晚,我放工去左買菜返屋企食, 尋晚我煮番飯,  順便係屋企睇微微一笑很傾城,

尋晚個集,好好睇呀, 佢地終於一齊了,  唉~ 之後,阿媽8點返黎, 之後,又想我去買豆苗返黎

之後,我就話,唔買,  之後佢又發脾氣了, 我媽近來發脾氣發得好多次了, 都唔知佢做乜,

又話我成日聽老豆講,話我唔聽佢講, 你明唔明架,咁人地返左屋企就唔想郁架喇

你成日叫人做埋D~,我唔啱情況下黎叫我做, 我都唔明,我點解成日都唔中意你講

可能你係我心目中, 唔係一個好媽媽掛, 由個日起,你同我嘈完之後, 我就放棄左同你交流既心態了

之後,個陣時, 我都廢事彩你, 唔想新年流流,又搞埋D開年既野, 你中意發DIN,就由你啦,

你心態成日中意講地位,講自己有幾重要, 咁我都唔理你喇,

你中意點諗就點諗, 我尋晚又病,又攰,又無力,我把聲,又沙, 又多疢,依家仲要為左豆苗就嘈

唉~ 哂氣同你講, 我唔想同你嘈,同講野, 

尋晚攰到,都唔想打日記, 尋晚我爸仲想我幫佢入利是, 佢都痴筋

今朝我一起身,打算去買番5包豆苗俾老母,真係怕鬼左佢

MARKET又唔係唔開, 第二日姐, 尋晚唔買姐, 冇話第二日唔買, 小小事, 就要開年

我只係想留番第二日做姐,   今日放工, 仲慘, 我跟媽車, 又問我同男友D野, 又問今晚冇約男友行年消咩

之後我心諗,唔好問埋D~ 我唔想答既野得唔得, 喂, 有眼你睇架, 我依家病, 仲要行,你冇野呀?

之後我仲話,佢約我,我都唔行啦, 之後,佢好得意, 又講, 咁即係,佢唔係你最愛啦,

唉 我真係,好唔想同媽溝通, 答都唔想答,~ 我真係發覺,我依家同媽關係反而搞到愈黎愈差

真係愈黎愈差, 由我戀愛時候~每次,佢都好CARE我既拍拖, 咁遲D我結左婚, 佢一定叫我睇實老公,小心佢包二奶

我頂,火都黎, 阿媽,新年流流我唔想同你開年,但係,我亦都唔想再同你有任何溝通~ OK

好似今晚咁,我只係想問LOKLOK 關於洗面野, 而5叔,不停問佢手機既野, 之後,我媽,又冇啦啦話我,

人地問緊, 你就唔好阻住人, 我頂你呀, 乜料呀, 次次都係咁 仲有呀,我唔小心撞一次張飯TABLE

之後我媽唔小心撞到, 我老豆諗都唔諗就冇啦啦BAND埋黎, 喂,咩料呀

你地係未痴架,?? 白痴, 新年流流,真係唔想爆粗~  唉~ 

不過~今年我脾氣都算係咁,冇忍, 亦都冇唔GUR~ 只係化姐, 唉 j無奈的飯局