唉~ 最近~同媽溝通多左, 但係,佢成日問呢樣問個樣,真係好7煩,
唉 成日問我男友點, ,唔見就唔叫愛, 要日日見先叫愛同拍拖,
唉 尋晚我睇左影子頭, 本身留番今日睇, 不過~因為今日太忙所以冇時間睇
今日都好晏返工, 唉 尋晚半夜又冇啦啦起身, 醒左, 之後打算去洗手間,但又去唔到
之後係床到LOOK黎LOOK去, 先訓覺, 今朝都要10點幾先起身, 今朝老豆又帶狗
今朝我12點先返到公司~, 之後,我忘記左同媽去大眾搞D野,
今日我仲約左卞文食晏, 不過~都唔理喇, 照食啦, 我有好多野想同卞文講
唉~ 今日老豆又返左黎,而我返黎,就夾哂D單,之後改單, 開單, 咁就4點幾
之後,老豆係到我又應該BACK唔到喇, 之後, 我打算去剪頭髮
之後,我打俾阿DAN ,聽佢語傻好似好多客咁, 所以我為有去創業搵ADA姨姨傾計喇,
之後,傾左,半個鐘到喇, 之後我行去食野, 順便睇埋,友夫日記, 之後差唔多,6點,行去, 入去SALON
見到,仲有兩個客, 第三個先到我, 而我就,等, 等到,7點先到我, 個陣阿媽打黎,好煩囉
剪個頭髮~ ,都要管, 我真係燘, 燘在咩,就係, 多管閒事,佢最近真係理我多左,但又過份左
唉 又燥, 一個要剪,一個話唔好剪, 又話我好似冇乜頭髮,阿媽,你就真係冇乜頭髮喇
鬼叫你減肥減到,身體又唔好, 食龜0糕又食到甩頭髮~ ,唉 真係,
所以`呢, 聽你講, 十世都未復活返,, 當初,廿幾年,我就真係因為聽你講,所以先唔進步,
但我依家就係,有我自己一套, 我更加明白更多野,因為,係我自己 去搵,去學,靠你地, 我都冇今日
所以~靠人不求己, 咩都好, 真係唔好講笑
今晚我差唔多,9點回到家, 今日男友,3點幾先放工, 佢今日都有打俾我
個陣我洗緊頭, 其實我依家同阿輝一齊左有一個月03日,
其實~我對佢感覺, 係空白的, 冇咩掛念, 亦都,唔會再睇感情太重, 反而, 有種,自然,舒服開心既感覺
唔需要咁復雜, 唔會有種唔舒服感覺, 過去既人, 遇既人, 我都覺得唔舒服~同埋, 覺得佢地其實唔啱我
或者, 當年自己~只靠中意, 唔識得,用感覺,相處, 但依家, 我的想法唔同左, 只想簡簡單單, 可以見就見,
休息時休息~ 其實頭先,我媽想提醒我, 但係, 佢既提醒,俾我既感覺, 唔係完全相信
我既經歷同佢既經歷~,我老豆始終係佢初戀,亦都係第一個老公, 只但係, 係我立場,, 我有唔同既感覺,都有唔同想想法
我唔會再相信,真愛,,我依家只想被愛, 就是很簡單,
|