今朝9點半起身,之後一早要帶哂狗仔先可以出街,
今日約左卞文睇戲,同埋,我地一齊返屋企煮飯食同帶狗仔,
今朝我其實8點幾醒過, 不過又訓番, 唉 今日11點出門口,之後去左,KWAI芳,忘記左食野,
今朝連早餐都未食, 個陣打算,俾定電話費, 點知, 一定要收到信息先可以PAY
真係麻煩, 之後去左7仔打算買個燒賣,後來卞文就打黎就到了, 咁為有等多陣先去食喇
今日睇一套叫,聖誕無銀用, 笑片, 估唔到呢套,真係CRAZY到, 真係可以笑足成日,
DIN了, 之後大概,4點就搭車回家, 之後,一到左,卞文想行下我付近既地方,
之後,行完,我們就回家,休息下, 之後就放狗, 今晚好彩多得卞文幫手,
今晚我下廚, 喔, 今日都好順利,本身今日打算洗衫, 不過最後都冇做,
因為, 太忙了,今晚我煮左三樣野, 雞亦,豆苗,火腿炒蛋,我最熟手,已煮哂,
之後, 洗埋廁所, 咁就慳番唔少功夫, 可以~早D休息,同可以做番自己既野,
如果平日我父母係到, 佢地搞到12點,都未搞好, 等佢地搞,即係冇得訓,
今日忙到, 都冇時間同男友傾計, 不過好小事, 因為我同男友,基本上,日日傾, 所以傾少一日都冇所謂
頭先我睇埋黑子, 愈黎愈好睇了,不過~ 成個星期都冇睇熱血最強就真,
一星期前, 攰到冇時間睇劇同卞通, 而且~ 冇乜心情,
依家好番好多喇, 下星期6,又要食飯局, 唔知道~下局,又會唔會話我串呢,
你知啦,我阿叔成日都諗多左, 唉 不過好彩,我依家總算,都冷靜番, 對於~下一個飯局,我諗,都易過既,
至少, 我識得面對佢地難聽說話,佢地幼稚.無理由同佢地DIN架-3-
順其自然
|