今朝我隻狗,成日係到小便, 頂佢呀, 周圍去, 唉
今日放假,本身可以成日留係屋企,不過~晏d又要接阿ling去我屋企,
本身佢今晚要返學,不過~為左去我屋企又唔捨得走, 唉
今日成日都好燥, 可能~我好耐冇試過秘密拍拖, 突然間又守住秘密唔可以話俾父母聽
係唔舒服架喇, 唉 依排又腸胃唔好, 星期食完個d牛丸魚蛋後,我就個肚就唔舒服
依排又唔知做緊乜 唉 今日我諗都係俾媽罵,老豆今朝又罵q我,
唉 佢地真係好撚煩,咩都我入我數, 我頂佢地個肺
又上星期開始我背部就好攰, 唉 好叉煩, 我今日個心都心不在然,
依幾日個心都唔知做乜, 好似好多野都未做, 頭先我媽返黎,又對住我個fd黎話我,咩公司~開錯單
真係討厭~ 咁叉煩, 又悶又煩孜燥, 真係煩到嘔茄,,點解我成日俾人罵架,
d人係未痴線?? 定係我有d個人既力量好令人發火呢,???? 唉 真係, 算吧啦, 我都廢事,去諗
可能自從同阿敏,佢地知左之後,仲搞到唔開心, 我依家真係唔開心喇
唉 老豆掛住搵八婆, 我媽子就發情緒病, 我就,出外面溝仔, 愛登事家庭
唉 今個星期5又出街喇, 唉 發夢
|