SKlee528 : 個人主頁 - 相簿 - 訂閱  [ QOOZA - 論壇 - 登入 ] 
寫意生活日誌
SKlee528
暱稱: sky
國家: 香港
地區: 屯門區
MORE...  

« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930

:: 最新日誌 ::
bye 各位朋友~我已唔...
又打風~
2017-08-26
今個星期去左會所游水
打到黎啦打到黎啦,十號...

:: 日誌分類 ::
全部 (996)

:: 訪客留言 ::
最近三個月尚無任何留言

:: 最近訪客 ::
最近沒有訪客

:: 每月文章 ::

:: 日誌訂閱 ::
尚未訂閱任何日誌

:: 我的好友 ::

:: 我的連結 ::
尚無任何連結

:: 日誌統計 ::
文章總數: 996
留言總數: 59
今日人氣: 20
累積人氣: 22400

:: 站內搜尋 ::
RSS Feed

2016 年 9 月 6 日  星期二   時晴時雨


我竟然吃醋,因為KA LOK 分類: 未分類

今朝我訓到11點先起身,唉 每朝早我都覺得冇乜動力起身,

而且今日又落雨,唉, 仲要落足一星期~  今日係阿文生日

我同文分開左有兩星期~,我覺得我自己仲在乎佢,同掛住佢

好想知佢所有野,佢生活做D乜,我都想知,

尋晚我1點打過俾阿LOK,同佢傾下計, 都係傾阿文既事,

估唔到佢今晚過去搵阿KA LOK,仲要去佢個到訓,

我個心好唔舒服~,雖然佢兩位係好兄弟~, 但係,我都唔中意

正如當時我們係台灣,佢一聽到我同桂薇,佢都吃醋,

唉,我今日返工,成日都諗左好多野, 唉, 我控制唔到自己去想阿文,

我其實依幾日諗番以前過去,我都做左好多傻事,好多古怪事,

個陣,人仲細,1819歲, 個陣未有拖拍,就周圍同人講,我中意你,仲係求其,是但,就話中意

其實以前,我都真係唔知咩叫中意,只知道~我曾經嚇親哂,我身邊好朋友~,

小學同學, 同埋,又曾經~同英文學校既朋友~又反面,因為,我以前以為自己英文好掂,所以最後都冇FD做

回想番,以前我自己~真係好有問題~,依家連小學同學,都因為咁而唔冇再CONTACT

唉, 今日大佬文打黎,叫我出黎陪佢食飯,當然又係CWB啦,

今晚我地又食茶軒, 之後阿成信息我,佢話係,STS見到阿珊, 佢話佢好肥,肥到,嚇親阿成

之後,我聽完阿成後都笑左, 我初時以為佢話阿珊靚左,原來係肥左, 笑爆咀

連大佬聽到都笑左, 今晚大佬又唔係好開心,係既,婚又結唔到,錢,又PAY埋,

4年感情,唉 其實拍拖,好易令人麻木, 因為,愈愛愈深,愈愛,愈痛,

痛到, 已再唔想去愛另一半,  今晚我打俾阿文,問佢有冇掛住我,佢完全避開哂我想知答案

我感到好唔開心,好失落, 我真係期望太高, 冷靜,我真係冷靜唔到,因為我愛佢

佢心目中只有阿LOK 阿LOK阿LOK, 我真係好妒忌,點解會咁 我真係好唔明,

我覺得自己好衰, 今年我既生日,佢就陪到我過,而佢今年既生日,我就陪佢過,

我覺得對佢唔公平, 加上,我FB,又加左佢既堂姐堂哥佢地,

唉,加上,佢妹,又咁啱,我又識到,我決定,唔再麻煩佢屋企人同親戚,

我最錯,,係連累人地既屋企人,無論阿文, 定阿敏,阿敏,我曾經搵佢D朋友~食飯,

同樣,今次又係咁, 我真係覺得自己好錯,點解我D問題完全唔反省~,

成日覺得,要制造問題俾人係我, 而且~,咁多年黎,我都好心軟,因為心軟,所以~無數都唔小心

我根本就冇停過去想,同文一齊番既想法, 期望好多日,幻想好多日,

唔死心好多日,死前難打左好多日,我個心,真係好唔甘心,死要面,可以點

諗起佢去阿LOK到,我個心就唔舒服~ 冇左佢, 我都唔知點生存,

放下呢個字, 我暫時未能做到, 不過~ 唉 感受,都打到好多了, 個惱同心,都不停想念他,

但係一諗到結婚,同唔結,我真係有D~卞住左,走唔到, 我要放鬆~因為我好緊張,

唉~ so bad~