其實諗番咁耐以黎自己都好迷失,走既路,永遠撞版多過食飯
其實,我今日個惱都諗左好多野,其實好奇怪~,我記憶不停重復以前回憶
其實都廿年喇, 過去式了, 但係,我總係懷念相當年自己~
我都好耐冇追星了,我都睇左好多90年代勁歌金曲,同埋80後
由張國榮同四大天王,個年代,係我人生中往事,同童年
其實我的過去除左學校,加拿大往事,都好少提自己中意咩明星
我依家可以睇番好多年前既劇集,同音樂~ 實在太回味啦,
好多都忘了,歌手呀,歌曲, 依家生活得咁單調,
所以我依家好想搵番以前個種感覺, 依家感覺,可以取回存在感
我依家好少睇依家既歌手,同聽既新歌了,
依家中意追番懷舊歌曲,, 真係~好大感觸
|