尋晚好夜先訓得著,差唔多4點,尋晚3點幾打俾SYLVIA~傾陣電話
今朝~我老豆一入黎叫我起身帶波波比比,而佢就帶黑妹出去食野
今日成日都好攰,今日睇哂,火線,終於結局都睇埋,,同埋看見味道的少女,睇埋個兩集
女超人,我睇左好多次先睇得哂, 今日好彩成日留係屋企,如果唔係,追到我嘔呀
今日LUNCH都係食番尋晚個D,隔夜, 我媽仲問我點解唔煮飯,
尋晚未有外賣囉, 佢忘了, 今日我成日都好拿攰,同留係屋企,抖抖吧
今日連講野都,冇力, 今日我男友返工,辛苦佢了,
今日我都有訓覺,睇下劇,之後每集睇一半就去訓, 辛苦到我呀, 辛苦過返工
我感覺到好自由呀 今年真係一個自由的年代,依家先感受番,
我覺得,我終於找到真愛了,之前,我真係有D驚,自己冇人要, 係既,見到個個都一雙一對
但自己緣份未到, 等到今時今日先到我,呢種感覺,實在太難得,
尋晚見到敏搵番我時,冇乜特別感覺,反而,好似遇番老友記咁
今晚我媽煮飯, 之後,再夜D,食埋生日CAKE~ 今晚7點,小倫打俾我
同佢講番尋晚我同文既事, 我男友送條鍊,但我唔小心,整斷左,= =不過~個條鍊又真係,唔合我既,
因為,條鍊太幼,好易斷,咩鍊都係, 搞到,今日原先,想俾老豆試下整番,不過最後老豆,要下次先整得番
老豆到依家都未能,俾個張簽台灣既野我,張紙, 頭先我先辛苦先睇得哂,女超人,-3-辛苦了
11點我又打俾YC~ 同佢傾陣計,聽個陣時,佢好似喊緊,又好似唔係, 但佢好激動,
後邊個D,我完全聽唔到, 之後,傾完後,我就去洗面, 之後又聽到電話聲, 阿LING~
放工打俾我~ 佢最近都申左好多野, ,,,,,,冇架喇, 朋友~ 真係唔使多,
最緊要, 曾經認識過,亦都最後,都要結束時候~ 依家我咩都講,緣份,同埋順其自然
香港地出外,人流復雜,一DD喇,識到既未叫簡單,識唔到既,冇野架,
都係人夾人緣, 唔好成日覺得,個個為你而兜圈子 ,唔好成日覺得,受歡迎~
因為,總有一日,自己會除隨時俾人 FOUT~出局,
所以,一切~千其唔好太認真, 認真便輸了,
不過~,我寧願,去留番,真心對我既人,朋友又好,咩都好,
千其,唔好再掛念,過去的朋友~ 不是朋友,是,陌路人,
我知道~我缺點, 太多,優點少, 我知道自己~太感情用事,太認真,
對唔住,我都想玩玩下, 不過~呢個唔係我性格~
我本人有個人既性格~ fine i dont care
因為,一個人太在乎身邊人,就會輸了, 因為,人係自私, 唔需要,太去理會,
只要,做好自己本份就得喇, 珍姐,都不是,完全真心, 蚊蚊同阿成, 唉 都係算喇,
因為,幾次大家都冇再,點樣溝通,WENDY都已一早DEL左我地, 而我,都好決絕地,放棄你們~
因為,我太投入放在你們~一班,狗屎垃圾身上, 搞到我, 都唔想,同你們有任何關係,
SORRY~ 唔做朋友~冇理由,冇原因, 只係,感覺,唔舒服~,唔想繼續~ that's all
今日係UNCLE POON 生日,祝佢生日快樂~
|