依幾日攰到7,因為作感冒.攰到就連三隻狗都冇刷牙,平時晚晚有幫佢地刷,
但依三日,我身體差到就黎訓低,病左咁多日就返咁多日,放工都仲要帶狗仔出街吹風,
而且依幾日返工,食完藥就訓覺,訓一陣,唔會太耐,基本上,唔係好訓得,
係返屋企先訓到,又攰,攰到咩都唔想做,唉,今日我冇返工,因為,實在太攰
休一日,明天,一定係大忙日,所以~今日要早D休息~
今日係屋企,睇住D狗,同埋,傾電話,唱K~ 唱到無言感激,睇到MV,講校園生活~
我就感動流眼淚, 之後,唱完,就返房抖, 今日我帶波波比比,出街放便,之後,6點先食飯
今日,GODIE 打俾我,見我冇返工,佢天日會俾一盒野我,800蚊,
唔唔, 今日,講俾男友知我冇返工, 之後佢問點解無返工,我話太累,休一日,
之後,佢放工信息我,到家又信息我,之後我們信息一陣,之後,我又做家務~
病到,又多啖,冇乜咳, 係尋晚間中,今日,JUDY同我冇返工,
證明, 我們身體差囉, 天日放工,我去買野食,等星期6有得燒,今次唔買咁多豬排,
十塊豬排,二千隻雞亦,粟米一包,麵包一句,牛丸20粒,魚蛋20粒,雞排,10塊
4個人都唔會食好多姐,阿文又食好少,仁同桂薇又唔係食好多,我都係喇,
經驗話我知,唔好買咁多,每份都好平均~ 剛剛好,
飲品可能天日買可能後日先買,都未決定,不過我已決定買幾多囉
今日同,小敏傾FB 同,LO MING, 小敏又話唔黎喇, 咁,我們4人食囉
叫番佢地夾份俾番我每人100,係咁上下啦,食物同飲料~
嗯,今晚打俾表哥,原來,ALEX去左上海,怪唔之得之前打俾佢冇人聽啦,
下星期8號,姨媽佢地返黎喇,又熱鬧喇, WOO~ 下星期5又寒流喇,大家小心身體~
=3=唉 今晚我去食飯時,雪姨姨送個熱奶茶俾我飲,希望今晚可以訓得著,
千王至王,我未睇哂, 仲有7集先睇完,有排睇,
卡文仲有一星期後就返黎, 時間真快,而且下星期4,回校探老師~我同男友,一齊返
KEKE~情侶擋呢, 好開心好興奮~黎緊日子,一定好熱鬧~^^呵呵呵,
第一次,帶男友,同自己親戚一齊食飯,聽落都幾得意呀,^^平時見表哥表姐帶另一半,
但自己又真係未試過,仲係正式喎,我的人生,又慢慢走進另一半喇,
-3-唔知我個病幾時先好返呢,???唉
|