今朝9點幾起身,尋晚12點已訓了,不過~1點起身去廁所,之後抱比比跟我訓
今朝都係10點15分出門口,之後,搭10點半班車, 之後,出到去都其實仲好早,
差唔多11點,之後小倫打俾我,後來咁啱,我見仲有時間~不如直接去,銀行,
之後,同小倫傾左好耐, WA~ 我覺得好似照顧緊個女咁,哈哈, 唉
之後,傾到差唔多,12點,上番去,之後,開工了, 做到差唔多,1點,就食飯,
今日都係向大快活食, 之後食完,行去,琴行搵姨姨個部小姐去左旅行,
不過唔緊要喇,之後同,TAMMY姨姨傾計, 之後差唔多,兩點就返去公司~
之後,返到去,阿媽就話,我開錯哂日期,係籣單到, 個陣我以為佢CHEK哂先俾我,
點知,剩係睇左,日期,之後.改哂,仲,PRINT埋, 點知,阿媽佢話,俾番佢睇
OMG~ ,之後,忙左成日, 之後,見差唔多做完,之後,做大陸數,,之後,晏D又開國泰單,
之後,先,得閒,睇埋,巴打劇, 唉~ 之後,今日都係放,5點, 之後見得閒,行去創業中心,搵個姨姨吹水,
喔~ 今日特別涷咁, 唉~ 之後,傾完計,就搭巴士,返屋企,
今晚男友,約左兄弟去睇戲, 睇個套我之前好想睇既戲,~ 死侍, 我都想睇 好似三級,
喔~ 之後,今日差唔多,6點半返到去, 之後又去廚房佬食飯,食左個意粉,
之後食完之後返屋企,帶三隻狗仔, 之後同佢刷牙,之後我就休息~睇電視~差唔多9點,我就俾晚餐佢地食,
之後,我就準備做運動, 哈哈,~ 今晚,小敏,叫我BOOK 天晚灣仔,韓燒, 7點,
不過天日我放工都會去,CWB買飛, 唔唔,不過唔知買唔買到, 唉 真煩,
話咁快,我同阿文都拍左一個月有多了, 初初,感覺,好興奮好開心, 因為, 終於可以一齊~
開心到跳起, 同埋,開心到周圍同人講,我有男友,我拍拖啦,我同番男仔一齊啦,
不過~ 依家,感覺上, 平平淡淡啦,簡單得黎,開心, 唔知呢, 始終~,個感覺,好親切~,好安全,
仲有就係~ ,其實我有D缺點, 就係,好似帶住男友周圍見我D朋友~ 好似,做緊,帶明星一樣,去見識我男友,
可能個陣,我自己又太HAPPY啦,不過我知道~,正如男友所講,周圍打卞咁,哈哈哈唉
初初係咁架喇, 自己~咁多年,未擁有過拍拖感覺, 反而,依家,感受到,的確~係有D唔慣,
反而,對依家感情想法,愛情想法,係冇咁投入, 同埋,帶住平常心對待~ 話哂,我拍咁多次拖,都係吉,
同埋,一D都唔順利, 我,比以前,更小心,更穩固~睇既野,特別細心, 對於~阿文第一次拍拖,
唔知佢有咩感覺呢,其實~,對我黎講,之前個D~都唔算係咩拍拖戀愛,只係,過客,路人甲,
係之前,一直係,LES界,感覺,一直以為係我玩緊佢地, 原來,咁多年,都係佢地,玩我的,
所以~ 我發誓~,我唔會,再走番回頭草, 機會,只得一次, 呢個世界,咁多次,愛的感覺,
一旦失去左,個感覺,再一齊~其實已冇意思,就算有機會,個感覺,比初初更淡的,
所以~ 我依家先明白,我同敏,就係因為,失去過第一次感覺,就算,一齊番,其實,個種,並不是愛,是哂時間~
陪伴時間~,都不及,佢對我既愛,是真的,唔可以話假,但係,失去左一次,係唔可以返轉頭~機會只得一次,
我唔想諗,失唔失去呢種想法, 因為, 我覺得,一切順其自然,先最好的想法,
什麼事情, 都未必是我們~決定,因為, 上天,已帶走左,一大半路,下半生,我點走點行, 我已交俾上天了,
一切上天決定啦,阿門
|