話說尋晚都好夜訓,今朝早都係訓左十個鐘先起身,差唔多12點了,
之後一起身,更係去廁所喇,之後,就叫工人煮飯我食,
之後,我打俾小倫,~搵佢傾計,之後我們傾都係阿YAN既事,佢話我知尋晚YAN WHATSAPP佢,仲話返工唔開心喎
之後小倫就安慰之餘,阿YAN口頭是,唉字,一個唉字就搞到小倫唔想繼續傾,
之後,小倫把尋晚既事所發生的事,全部話我知,之後我聽完,我都,唉~都唔知俾咩反應佢好了,只好,討論~
之後,我一路食飯,一路同佢傾計,~差唔多點半到,我們就收線了,因為我都差唔多,要出門,,個陣,我諗緊著咩衫好呢,??
之後,我本身想著風嬲,但後來,見自己,個樣都大,都唔MATCH,個件野,唉,後來,又要著番個件平時著開既,,,出街衫囉
之後,差唔多,兩點先出門口,我出門口前都打俾文仔,之後,以為,個套多拉A夢,係3點場,唉,真係,吹脹,
之後,個陣,我諗住搭巴士去CWB~,唉,見咁趕,就飛去搭MTR~,係九龍站轉,,之後,我去到,中環,係個個,逐道,見時間~已經遲了,
我仲急急咁跑下跑下,~跑到,最前先停,個陣時呀,感覺上愈跑愈快,D風係咁吹,@@成個閃電俠咁,呵呵呵,
之後,去到,個度,就等車,之後,差唔多3點10分到,就到,CWB戲院~之後,唉文仔話,睇錯左,係睇3點20分,- 0-我頂你呀
成日睇錯,搞到我氣都喘哂氣了~之後,我們就入場睇戲了,@@唔,感覺套戲好搞笑同好感動,
當時,開場白時,大雄佢,發緊夢,@@3D~真係仲好睇過電視~
總之呢,成套戲,又搞笑又感動, 我們睇到5點,就做完喇,之後,我們睇完,就散BAND了,之後,我就回家去,
佢就係CWB自己行,,當時,我打番俾阿希,因為,今日睇戲前希係WHATSAPP到,問我們有咩野做,
之後,我講左俾希知YC返工,佢以為,佢有假放,當時打番俾佢做乜,佢話好悶,想唱K,條友,收到利是又想洗錢,
好心你學下慳錢喇,唉~ 之後,佢諗住,搵YC~求其,搵個陪佢去屯門元朗,唱K~ 不過~我都唔去喇,
返屋企上網睇劇,之後,去等車,之後上車,返去前途中,打俾工人叫佢煮定飯,
之後,返到去,就食飯了,之後,~食完,睇高校,之後,又,@@食多包薯片,熱浪.之後,比比波波,又衝埋黎,見我食完橙,又食薯片,
唉,之後,睇完高校後,就,食埋金沙,之後,@@打俾家姐,問佢明天咩環境~之後家姐,就睇咩時間BOOK,之後,佢BOOK左,5點
之後問我使唔使車我去,我話妳中意喇,之後天日3點,45,就換衫等佢接我一齊去睇戲,KWAI芳,
之後,見得閒,去左跑步,好耐冇跑喇,跑完真舒服~ 之後, 跑完同樓下姨姨傾陣計,講佢知我睇左多拉A夢了,
之後,就上番黎,做多二十下,SIT UP~之後沖涼,之後,睇埋,4個女人三個BAR~同埋睇埋小倩,喜相逢,~
之後,睇完,就上黎打日記喇,@@阿媽佢地今日兩點幾先,WHATSAPP話到左台北,可能佢地要搵左酒店先搵到我
佢仲叫我同工人講洗衫,@@~老豆都有同VIBER打俾我既,就係咁喇,今日行程相當簡單, 唔唔~
下星期又出薪喇,時間真快~唉~下星期要去買EYES CREAM~ 個心成日都,同自己講,記得買,
呢排,周不時,都係咁屌7,4叔一家,佢地D女,真係叻到,DUM一聲~不過老實講,年年,佢地把口都唔收,
佢地好似完全唔知道自己講野過哂太既,又嘈喎,把口又唔收喎,唉~我都頂唔順,講真呀,都唔知4叔個兩公婆,點教女既,
睇住黎呀,佢地再咁落去,遲早害死自己呀,唔好話我咀咒佢地呀,不知所謂~
佢地睇我唔起唔緊要,只緊要,~唔好太過自意為是就得架喇,比還比,都唔好太過份,
如果唔係,我做親戚,都唔比面你地, 唔
|