話說其實尋晚都照樣1點上床訓覺,但唔知點解,個惱係咁不斷諗野,我已經係咁幫自己按摩下,但仍然感覺頭風仍然存在
加上,我好似近來都唔識放鬆~唉~個惱不停地諗緊好冇自己一人去LES BAR,好似唔去唔得咁,
為乜,未為左識下女,個次阿希同我講完之後我上哂惱,同樣地,我真係上哂心了,好想快D見到番上次個兩個女仔,
哈哈,唉~尋晚半夜,差唔多天光,訓唔著,打俾小倫,之後我同佢差唔多傾到7點,之後我訓了,
訓到今朝9點半,唉~原先都想訓多陣,不過因為今日要去,SIMS~個次因為我遲到,所以~驚佢走去食飯,所以無論點今日要早D去,
基本上我今成日都好似遊魂,同冇記性,同阻版,唉~今日,好彩冇遲到,之後,做哂野後,又去番太子個邊,首先我食一碗雙皮奶,
29蚊一碗,,之後,諗住打算又去番食泰國人食海南雞飯,但因為實在太多人,後來見到有兩個女人,同樣又想黎食,
但佢地揀左外賣,於是我都同樣揀左外賣,53蚊,因為,52蚊一個雞飯,加一,就等餘53.啱數,
之後,搭番小巴,返公司~之後,我好眼訓,想快D食埋飯就訓,唉~今日,4叔問我今日冇帶飯,後來,老豆見我冇應佢所以~
其實我唔係唔應佢,而係反應慢左D~同埋我聽到佢同我講野,但因當時我整緊FB~所以~我係遲左答,
唉~無所謂~,其實我今日全日都好似係度發白日夢,唔~ 首先,唔記得整月結單,俾JUDY~ 之後今晚去左食個白肉河,
冇啦啦,明明自己冇叫飲野,但因為,個間野,個伙記,又俾錯左我,但後我又飲左,,當時我隔離要木台,個女仔O左咀咁,
見我飲左佢杯野,我都唔好意思,之後我其實當時我好冇俾番錢佢呢??但咁樣又好怪,冇啦啦,俾咩錢人地,
之後,食完後埋單,之後我俾錢,之後我收錢,之後我其實慢慢放入錢包時候~個位,即係俾錯野食同野飲個位伙記,唔知點解突然埋黎,
我都唔知咩事,後來,頭先個位找錢個個女人,又以為俾錯錢,搞到以為我唔識計錢,頂你,唉~算,
之後,原先今日考慮好冇約YAN出去飲酒後,YAN又問小倫去唔去,= =唉佢去唔去都係咁
當然佢話今晚整牙,所以唔去了,結果,我自己都冇時間去拜阿麻,成個星期喇,阿麻一定嬲左我,咁耐都唔拜佢作死咩
今日我終於想通了,我諗來諗去,點解上次個女仔剩係問關於我有冇女朋友但又唔問阿希,我即情想極都唔通,
但今日我終於~因為,我唔想再因為一句說話被誤會,所以我諗到另一個答案~就係,佢地見我,好似好得閒,驚我悶,所以~佢地其實想同我玩
所以先問我有冇女朋友~就算有,佢地都會,叫我女朋友一齊出黎玩,基本上,同中意,同睇中你冇關係,
反而,我既直覺就係咁簡單,如果咁樣,,,最好,唔好成日去,反而,聊天時候搵地方係最好
本身,我之前諗住,帶桂薇去,但後來都係唔好,唉~總之就,成個問題終於解開了,
好了今晚終於有搞好訓,
|