我今朝10點半起身,好攰呀,真係床都唔想起,工都唔想返,
尋晚食左藥,好眼訓,今日都好晏返到公司,大概,12點15分到,
唉,今日返工好多單要改,改左成半日,係放工前,先做籣單,
今日忙到死,不過今日下午自己BOOK左兩支野,洗面品,
又洗錢了,慳唔到架喇,慳鬼慳馬,唉,洗左千5蚊了,
今日5叔問我點樣BK UP電腦~之後我教佢點入,因為尋日我打俾佢叫佢幫,SAVE每年一次既資料~
後來,佢見我識入日期個D,佢問我邊個教你整,我話冇,佢就話我做得好好
由史以黎,第一次俾佢讚,,,真係世界變了,唔,其實都好既,證明左一樣野,
我唔再係在乎別人有冇反應,又或者唔再固執個樣事情,,
就自然會發生,係,可能係,,今日原先我打俾老婆,不過佢又係息左機,
今日我放工走左灣仔去買野,之後,原先打算,去睇戲,最後都係回家去,
攰到死,係巴士到訓著左,一來好攰,二來食左藥,係特別眼訓,
成個星期都冇見老婆,好掛住妳,
仲有件事,有樣好想打,好想講,
自從我上星期搵番小米後,我覺得,我已經放下我同佢之間,個個心頭大石,
因為,上年,一場既事情,令我耿耿於懷,,唔可以面對我老婆既事,已完結了,
我都好多謝佢,佢原諒我,亦都感謝麻麻佢,保佑我,
雖然我今日唔得閒拜, 但係,我會得閒會再去,但近來天氣太特別,所以經常我都病了,
SO~所有事情,已經~完了,
我唔會再逃避了,因為,所有事情解開了,^^
|