尋晚好夜先返屋企,尋日放工,去CWB時代睇戲,前晚我已約左新朋友見面了,ANNA
尋晚,我好早放工,5點半已放了,之後,出到去,原先去前想去拜麻麻,但因為驚冇位,所以呢幾日都冇去拜佢了
講番尋晚,第一晚,我等左兩個鐘到,因佢放7點半,所以~我就係CWB,周圍行,之後,7點見到肚餓,就去買串燒食,
頂頂肚,之後,ANNA大概,8點幾先到,個陣,佢差唔多放工,我打俾佢,之後,見冇人聽,就為有等佢打番俾我
之後,個陣我又見有時間就打俾小倫,大概就黎,8點,佢話我好準時打俾佢,之後同佢傾左陣,一路傾一路等ANNA,
初時我都以為,同樣一樣,OK,後來,我們第一次見面,感覺,好平靜,同埋,好自然,之後,我們行去,JP個頭時,等過馬路前
佢話想去TOYS STORE,睇玩具~之後,我話不如食飯先,之後我們就去茶軒食個飯,
我們點菜佢問我有冇咩好介紹~之後我介紹佢食台灣牛肉飯,唔,之後,我點完菜就傾計,
傾計時候~條女,好似真係冇乜禮貌~人地講緊野佢就周圍望,我就覺得,佢冇乜禮貌,但佢話係因為,佢對個件事冇興趣就會周圍望,集中唔到
鬼信咩,你估小朋友呀,咁係既,佢做MISS就要對住小朋友,但都冇理由呀,做老師都要集中D教好小朋友架,
唉,總之,不成熟,唔,佢話佢中意D肥肥既人WO,好女仔個隻,佢後來俾左佢同前度相我睇=3=似兩姐妹多D~
唉,講完一大推說話後,之後我們食完飯,之後,就行去,皇室,睇玩具~之後,我們9點20分,就行番去時代,
之後,我們入場時,佢就去左洗手間,之後一齊入場,星際的啟示,WA,成,168分鐘三個鐘,9點35分睇到12點35分,=3=痴線,
唉,依排,夜訓左,尋日放工個惱,諗左呢三日既節目,掛住玩,所以集中唔到工作上既野,
依排,我遲到遲得好緊要,唉,但成日,早上個鐘有響但都俾我禁息左之後再訓過=3=
上星期唱K,就,兩點,就走,差唔多返到去,3點先訓覺,尋晚睇戲,又夜左,兩點先到屋企,唉,
天晚仲衰,BBQ,會B好夜,唉~之後,9點係元朗,
第一次咁夜出去燒,WA~呢排,晚晚都夜返,搞到老豆要車我回家,
唉~,尋晚個幾套劇,我仲差,黑子,同名門,未睇,今晚又出去食飯,
因為約左,老婆,好耐冇見啦,因為今日放前,要洗地,不過~都好快搞掂,
5點半就放了,今晚,去左KWAI芳,下層食日本野,老婆差唔多7點到,WA~見到老婆我都開心,
老婆,佢好似THIN左,佢條腰THIN左,因為,我用手係後面攬過佢,佢話喎,好耐冇見,好小事WO~頂你
= =搞錯咁都UP得出,不過當時佢係公司離開時打俾我,佢話,不如叫埋家姐,好冇,我話,唔好喇我們咁耐冇見我們見左先喇,下次先叫佢==
其實當時我感覺好反感,唉,佢家人好小事姐,老婆,就永遠第一,
唔~之後我們食完飯,就去,MANNING買野,不過今次,冇買到,,
當時我們同行時,老婆同講,LONG TIME NO SEE,之後我講左句,好小事,
之後佢佢話我發脾氣= =,鬼整咩,我點會呀,後來我話,明年今日見都好事姐可,之後佢又醒目WO佢又識講,
佢就話,明年今日見,就大件事喇,^^笑屎我,唉 之後我係咁串佢,鬼叫佢,講小事呀,
之後我們搭電梯,老婆仔,就橋我隻手,因當時,佢一路行一路玩手機,我就因其實提醒佢小心D,撞親就唔好喇,
之後佢話,未理我,之後我話,我就唔理妳喇,之後佢就好DAA咁,I埋黎就話,我講笑咋麻,=3=之後我都,唉,話,我只擔心關心妳明冇
撞親妳個NOSE,就唔好喇,之後,佢笑左=3=
今晚同佢係新都會行陣,之後又去KWAI涌行陣,買野,之後,就各自回家,
今日好涷呀,不過返黎後抖陣,之後再去跑步, 之後就係咁喇,食左兩日係大家樂,@@肥番喇一定,,唉,SHIT~
呢兩日我都冇食早餐~ 就係喇,
天晚仲涷,著夠衫要,因為夜晚會仲涷,=3=唔
POST
我忘記左一樣野,我尋晚睇戲時我隔離條友係又笑唔係又笑,雖然開場陣時,D片段好搞笑,
但我覺得好嘈,仲有,LASTONE,BUTTERFLY,我發誓,我以後都唔會再係個一個APPS到識人,
因為,D女仔太恐怖了,痴線的,
|