話咁快又到左十月了,依排,香港真係亂字形容~話說,今日放假,原先今日會出去見老婆
但老婆因喉嚨痛,所以結果冇出黎,今朝我都係11點幾起身,一起身打俾老婆,不過佢冇人聽,後來佢SMS我,佢喉嚨痛,,
不過我都係喉嚨痛,今日我成12點半先落去食飯,食飯前,搞好D狗仔,之後安心去食飯,
之後食完飯去左MARTKER買野,之後先上番黎,一返黎,放低野,再清理廁所,全部都係比比波波既,屎尿= =
好彩,我好耐之前有做過下野,如果唔係就煩了,今日下午得閒上網睇番,個幾套卡通,之後見攰就訓左晏覺
今日都唔知由幾點訓到5點半,訓醒就食飯,出邊香港咁亂~都唔想出去,CWB~MK 金鐘,灣仔,依家連尖咀都唔放過乜料,
之後,食飯前,我又上網睇劇,乜乜牛夏天,= =個男女主角,好似幾好樣咁,不過係個女明星係衰D~ 唉
之後,睇完,又番,一起來看流星雨,再睇番7點半,一睇,就睇到11點半先息電視,今日又過左一日
過埋天日,又要一早起身返公司因為星期5要去SIMS~= =去九龍灣, 唉~
之後星期6約左朋友黎我度BBQ~星期日,就同兩位印尼人行街街,一個當然係我工人,另一位當然唔使講,^^FEIFEI
唉~= =今日又好似又病了,唉~我就死了,依家十點半我又睇一套韓劇,叫,九轉迥香,感覺好特別~
我晚晚都追,^^好刺激,太好睇了, 依排記性又差了, 英文~又忘記了,大獲,唉~死得
唔~我最忙,係忙睇劇,忙到,連運動都冇時間了,唉~不過依排又唔跑得,私人理由, ,唔方便
遲D先,唉, 香港人依家想震英落台,但,如果佢都走埋,咁可以搵邊個呢,??
世界大亂,,
香港~加油~
|