|
|
2008 年 10 月 20 日 星期一  |
| ∥2oo8.1o.20∥ |
分類: 未分類 |
琴晚啊妍同bb..婷b係大公園傾計..
之後有一班丫叉小朋友行過黎..
so funny∼v∼呵呵
原來我同bb都想free野..
最後問左波子拎-_-凸
之後啊妍同波子都上左bb屋企free
無左啊婷係到..小野講左好多.0.
無計佢要番工@/\@
我好累.想訓.訓唔到.好慘呀T_T
*=*=*=*=*=*=*=*=*=*=*=*=*=*=*=*=*
END
|
發表時間:2008-10-20 08:47 AM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 28 | 29 | 30 | 31 | 32 | 33 | 34 | 35 | 36 | 37 | »
|