| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2007 年 3 月 4 日 星期日 <hehe` |
今天"=]  |
|
< 今日又有什麼東東發生了呢=)'?`
3 MARCH.2007
仲好早..未經歷今日要發生既事"
今日十點半到媽咪就叫醒左我喇* 但還有睡意 
之後我就慢慢慢慢咁起身"
開左MSN..開左YAHOO揾新聞做功課
就係咁...打算等陣同灦姍一齊出去做專題..
順面畀個 IS FILE WAWA "
之後夜D去年宵睇花燈"
今日發生恐佈事件 ,,
詳情番閱後頁日記.. [ 密碼左 ]
嗯 我諗大致上就係咁`
祝旅途愉快 "
下星期幫KAy . . . . . . . . . 明啦"
-END-
  '"B,yeBye`x]

|
| 刊登時間:2007-03-04 11:48 AM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
|
放心,,,
我信得過你,,xD
而且我又唔係D野蠻人,,
衰左唔會打獲金你既 =]
|
網主回覆
kaka* 係就好拉"xD
Posted at 2007-04-13 07:19 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|