本身個fd叫我去學車""不過攰得制無去到學''""
之後過左一陣比第2個fd叫左出大陸'''''
本身攰到唔想行''''不過好耐無同佢地出大陸''''''
6點到出左去食野先'''''跟住有2個去左剪頭髮''''
之後同其餘2個去篤波等佢地''''''次次去親都玩錢''''
今次去我輸錢"""''好慘""T^T''''
下次要嬴番先得''''''哈哈''''''
15號有fd生日'''''14號佢搞唱k""""到時去到要隊wing佢先得"""哈哈!!
要快d去學車先得啦......仲未學斜8同出街...
要加油 ~~ 要努力 ~~我知我一定得.....加油'''''''' |