經過四日GE奮鬥,感覺比期中考好,
職導好多都色,電腦最恐怖,成張卷90%見過,A SIR超順灘,比佢嚇親,英文聽&讀都好得吧,MO難道,仲有咩呢,,身障都OK吧,同普社一般,感謝主
EXCEPT普生,50題色得5題炸,提早左溫都竟然可以唔記得曬,我D失智症發作,不G會怎樣呢,希望不用當,不想暑假留在這
考完試馬上放C,去食到嘔,SHOPPING,&狂睇PPS,超HAPPY,
仲有兩日番歸,今日好開心響度計劃要買咩野食大過妮.,KEKE,
好開心,可以見倒FAMILY,快D到就好.