e兩日都好忙,功課一直堆積,ai~
港澳會搞僑生week,要去幫手,計劃都被破壞,
仲有成日都有d是是非非,粗口爛舌,冷嘲熱諷,感到好煩.
有人ge地方就有是非,選擇唔講可能仲可以,要選擇唔聽并唔容易,
今日心情真係唔係gum好,又同謝先生(工讀老師)now交,佢成日話鬼我,好衰,mo心情
番到妮,收倒鄭sir ge信,好開心,佢對我有好多鼓勵,響我感到有壓力ge時候,比我支持,
鄭sir係我遇過最好ge老師,真係好感動!睇到我喊曬!