最近因為宿舍GE事情都好鬼激氣,因為覺得個老師響度恰我
另一個女仔同我情況一樣,佢喊住去搵個老師,佢就幫佢馬上寫封野比宿舍組長,話佢好慘,要比佢一次面談GE機會,
我FD在埸就話點解你唔幫易佩芝?佢話戈個女仔好慘,DADDY失業,佢又瘦小,我FD就話,唔通易佩芝唔係咩,
一開始抽唔倒,巳經好唔開心,之後又比佢昆去申請D咩金,結果又話我地唔係台灣人唔得,神又係佢,鬼又係佢,
因為常常同佢講MO錢,佢就話你地MO錢唔應該妮台灣,GUM樣會加重屋企人負擔,GUM就係不孝,
我話真係MO錢,佢叫我退學LA~人人都MO錢妮我E度LO錢,我邊有錢,
之後問佢可唔可以後補,又話唔得,
問佢學期頭有人唔住可唔可以再APPLY,佢同我講機會唔大.
我FD幾日前確認左佢又話佢MO確認,應該係佢個程式有問題LA,之後搞左一大倫,徬徨左一陣子,
我FD今日再去問多次,佢結果話你學期頭要再APPLY,一定有得你住!唔洗驚!
GUM未同我一樣,都可以學期頭再APPLY,點解佢一定有得住,我就機會好微.......被騙了,好嬲!
今日正好落左訂,巳經退唔番,AI~(不過,感謝神終於搵倒,好近,好大!|)
耶和華神講過"申冤在我,我必報感,不要懷不平的心。"
仍在學習GE階段,真係好難,當我面對E D情況,第一時間就係加深我GE怨恨,我唔想再去工讀,唔想見倒佢,饒恕好難
|