早晨的天气萬里無雲,晴空萬里,風和日麗!
心情好到飛起!但現在的我。。。。。卻像只病貓禁!
點解早上同下午會有禁大的區別?
仲要擔心傳染俾其他人。
今日真的好倒楣啊,
去到圖書館,咪咪仲要去CHECK我,問我是未自己一個!
仲要看過我同邊個在一起(TT好傷心啊,竟然禁都吾信).
最傷心的是我做錯左一件事,卻令到兩個人尷尬。
想得到他們的原諒,卻吾知要點做?
只想真誠的向他們講一聲,sorry。。。。。。。。。