「下雨天 也許都看到彩虹!」
今日落大雨._.
行番學果陣閃電wo 跟著有幾滴水滴左係欣姐度
欣姐以為自己中電 : 「嘩!死啦,我中電也!呀>3<!!!!!」
我地搞到下半身溼晒= =
番到學校既刻飛去更衣室抹乾
隻鞋入晒水 每行一步路就bit一下水=v=條裙扭得出水
上到課室 禾地成班人除晒鞋=_=風乾
有d人仲除埋襪tim 個班房熏香撲鼻._.
跟著如常上課.........
Maths堂教幾何圖形
勁眼訓 悶到嘔...我同蓓蓓好合拍 打喊路都一齊=v=
一共打左40幾個
視藝堂遲左3分鐘入課室
老師要我地每人罰抄100次-我xxx以後要準時到視藝室上課。
放左學 要通識專題開組 我果組miss ha冇番
所以我地係度罰抄 成粒鐘先抄到60句= =
一日咁又過啦=v="
我要Cm也>3<"""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""
|