今天是我最喜歡的dAy4'因為冇咩堂'差吾多全部都系雙堂'
CL'
上網睇野'超無聊'牙SIR又話整網頁'超煩;
eNg x 2'
抄左好多nOTEs'MISS教到uNIt 4'
aRt x 2'
畫畫'剪野'搞到勁耐'
RS'
表表哥同牙岑調左位'坐左我隔離'跟住背默;錯左兩個字'
pE x 2'
划艇划左215'好似系;吾知有冇睇錯'
番左屋企訓左陣'起身整杯麵食'牙哥冇啦啦話我'勁無奈囉'
今朝好早出街食野'牙哥要我幫佢買野食'
甘我就幫佢買啦'自己食完野之後番左屋企'
牙哥食完d野'又去訓教'旦系吾俾我用電腦'唉'
電視又冇野睇'乜果D咩超人'甘就去左訓教;
本身話訓到兩點'同牙媽出街'點知一訓'訓到4點3先起身;
牙哥番學校補課'所以得我'牙媽'老豆o係屋企'
夜晚打邊爐'打完睇模范棒棒堂'之後再睇乜鬼賀台慶;
曾志偉唱歌好難聽'吾知佢uP乜'之後再睇開森玩家'
劉以達超搞笑'笑死我'之後打左個[黑痴']'打完之後好似病病地'