| «‹ June 2014 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | | 29 | 30 | |
|
2007 年 11 月 29 日 星期四  |
無啦  |
分類: 未分類 |
今日我一返到屋企果陣~~
好似返左大陸咁樣~~
赫親本人囉>_<
心血小唔赫得嫁~
我盡量打多日記^^
依加咩歌都唔識唱~
只係識唱super junior既歌^_^
嘻嘻^^ 
|
2007 年 11 月 25 日 星期日  |
HI~  |
分類: 未分類 |
hihi~ 嘩~ 好耐無寫lu~~ 好多謝好多人支持我^_^ 日日都上黎睇下~~ 但係得個空~~ 哈哈~ 請一直支持我啦^.</ |
2007 年 11 月 15 日 星期四  |
旅行  |
分類: 未分類 |
今日有得去旅行~~ 最開心miss梁無去姐~ 一去左又話我的頭髮T^T 今日一般般啦~~ 比起黎幾年都幾開心^^ 下次都好似今次咁開心就好啦^_^ 希望我地3b班一齊升上中4~ 就算唔同班.. 都可以一齊玩啦^^(除了kong kong) 哈!哈! |
2007 年 11 月 11 日 星期日  |
| 好悶T^T |
分類: 未分類 |
今日有人去左釣魚T^T 都唔叫埋我~~ 哈哈... 叫我都唔去啦~~ 咁遠=口=" 佢話釣左條大魚煮黎食= =" 其他魚就放左~ 好彩佢唔養d魚魚姐~~ 佢養大左要食既~~哈!哈! 邊個得閒就約下我啦T^T 我會好悶嫁>_<......
(閱讀全文)
|
2007 年 11 月 10 日 星期六  |
唔舒適  |
分類: 未分類 |
今日唔舒適呀T^T 個胃好痛>_< 7點幾果陣去睇中e 個e生話我個胃唔好呀~~ 因為依加咁肥~ 哈!哈! 唔可以食好多野~~ 如果唔食..可能會廋@0@ 我都想廋呀~~ 大家會唔會支持我先@_@ |
|