今日 ..我一起身做左件錯事tim,,,,做錯咩事就吾講喇,,,
我e幾日都冇遲到喇,,,,哈哈哈哈~~~~!!!!!
今日maths 堂有2堂 ,,我地學緊機會率.... 甘我地吾會有咩心機上堂 ,,,因為我地班都吾知想點上堂,,,,=0=!!!
甘我 arby ,,,我地2個上maths 勁明甘食野喇,,,,呀sir 都冇咩理 ,,,
吾打喇