本身今日糸小倩去元朗睇死亡筆記既 ,,,點知佢吾舒服,,甘我地就冇去...
我就訓到9點幾起身就玩電腦喇,,,,,,玩玩下,,karman問我做,吾做m記...我講好,,,,
甘我地12:30出門,,,,我糸元朗等karman.... 壽等左佢一陣,,,, 我地見m記甘多人 ,,,行左陣先去.....
經理吠叫我地聽日先去見,,,,,,,甘我地就聽日去
我就去左教會去找呀丹,,,跟住返hm,,,