今日糸星期一呢 ,,,,
幾時先到放假呢 ,,,,,,,,
吾知點解突然諗返小學的事tim ,,,,, 以前想快dddddddd大過 ,,,因為吾知大過左糸咩feel ....
但糸巳家到大左喇,,,, 覺得做人好辛苦