今日 ,,,,,,本身想拿遮嫁 ,,, 點知吾記得左,,,
去到美孚,,,下雨 ,,,>,<
返到school 濕左,,,
今日 ddddddddddddd time 都過得幾快喇... 不過都糸吾糸好慣,,哈 =]
今日放學要 pre-mock 考到6:45分p.m
返hm,,返到hm就8:00p.m
聽日又要mock