今日 ,,~! 港儀糸小巴等我~!!
返到去岩岩好~! so good~!^3^
倒數喇 (4日) ,,返多4日就考mock ..~!! 時間過得好快呢~!!
年半既時間真糸快~!!! 我同我 d 同學仔,,有開過。有反面過。有好多開心 吾開心~!
由其中4~!去左camp~! 個camp 好好玩呢~!!