今日 ,,4點幾,,同倩,,丹..去左見工呢~!!哈=]
一見就請左我地..哈=]好開心 ..
好快有$用,,可以買 psp..哈哈 =]
第一份出糧一定要買野比呀媽 ,,哈哈 =]
18號返工..=]