今日 ,,一起身,,就打比懶訓豬[倩] =.=",,,,真糸懶訓..原來我打比佢之後...佢又訓反左 ,,,哼~!!
跟住又要叫老鼠仔起身~~=.=又糸一個懶訓豬 ,,,叫醒左佢,,食野,,如果吾糸一陣又胃痛 ..唉~!!
返學,,考商業今日 ,,哈=]
8.25分考~9.55分 ,,跟住,,糸街到行左成個鍾先返學校再考mc ..=.=
返到屋企,,,肚痛,,>,< ..糸甘食止痛藥 ..吾糸止吾止到都食左先算..>,< ,,食先訓教 ..=]