[* 幸福非天賜* ◆*
◆ 中五既生涯就係甘完左呢。_, __,,.♣*
◆ ◇* 童話般的結局 仙境般的夢 總有醒來的時候_, __,,.♣*
﹏°×◆是你教懂×"我要學會珍惜〃》幸福非天賜__,,.♣*
STAR2006
暱稱: 死傻婆
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
YA YA YA !!!
驚驚
好開心 =]
攰攰攰
返工喇
文章分類
全部 (178)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
ARBY
HOGO
KARMAN
kTzone
STUPIB_yan
tody
Windstar
肥丹
素材
班相
梁sir
港儀
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 178
留言總數: 32
今日人氣: 3
累積人氣: 1435
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2007 年 3 月 12 日  星期一   晴天


考試 分類: 未分類

今日 ,,一起身,,就打比懶訓豬[倩] =.=",,,,真糸懶訓..原來我打比佢之後...佢又訓反左 ,,,哼~!!

 跟住又要叫老鼠仔起身~~=.=又糸一個懶訓豬 ,,,叫醒左佢,,食野,,如果吾糸一陣又胃痛 ..唉~!!

返學,,考商業今日 ,,哈=]

  8.25分考~9.55分 ,,跟住,,糸街到行左成個鍾先返學校再考mc ..=.=

返到屋企,,,肚痛,,>,< ..糸甘食止痛藥 ..吾糸止吾止到都食左先算..>,< ,,食先訓教 ..=]






訪客留言 (返回 STAR2006 的日誌)


destiny1110 於 2007-03-14 09:28 PM 發表:
FK=3=
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



倩 於 2007-03-13 05:12 PM 發表:
好懶訓咩我\口/,,講到我咁既
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

糸~!!你自己講你一日要訓12個鍾 ,,我一日都只糸訓7個鍾~!!
Posted at 2007-03-13 07:06 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]