[* 幸福非天賜* ◆*
◆ 中五既生涯就係甘完左呢。_, __,,.♣*
◆ ◇* 童話般的結局 仙境般的夢 總有醒來的時候_, __,,.♣*
﹏°×◆是你教懂×"我要學會珍惜〃》幸福非天賜__,,.♣*
STAR2006
暱稱: 死傻婆
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
YA YA YA !!!
驚驚
好開心 =]
攰攰攰
返工喇
文章分類
全部 (178)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
ARBY
HOGO
KARMAN
kTzone
STUPIB_yan
tody
Windstar
肥丹
素材
班相
梁sir
港儀
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 178
留言總數: 32
今日人氣: 18
累積人氣: 1450
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2007 年 3 月 13 日  星期二   晴天


又遲到~~>,< 不安 分類: 未分類

今日,,同平時一樣甘等倩~!!

   去到美乎 ,,, 上左小巴 ,,,點知 ,,行左半個鐘都糸,,,停糸同一個位~~O哂

點知有撞車..=.= 所以遲到左 ,,.>,< ,,甘入學校門口要記到遲到 ,,我呀SEAN 幫我寫野 ,,點知佢寫(炒車)死仔 ..哼 >,<

 夜晚出街~!!同倩 ,,丹 ,,去左公園仔打千秋 ..哈..=] =] 糸耐冇玩呢 ..=]=]

 跟住 ,,就坐左糸到.食煙 ,,吹水 ....講心事 ..=] =]=]=]=] ....

      講左好多野 ,,,我地 ..=]=]=]=]=]=] ..

不過我同以前一樣 ...吾多張心事講出泥 .. 

因為我覺得講左出泥..人地會覺得好小事 ..

 

                                                                        我還是以前的我。。從冇變過






訪客留言 (返回 STAR2006 的日誌)

訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]