今日,,同平時一樣甘等倩~!!
去到美乎 ,,, 上左小巴 ,,,點知 ,,行左半個鐘都糸,,,停糸同一個位~~O哂
點知有撞車..=.= 所以遲到左 ,,.>,< ,,甘入學校門口要記到遲到 ,,我呀SEAN 幫我寫野 ,,點知佢寫(炒車)死仔 ..哼 >,<
夜晚出街~!!同倩 ,,丹 ,,去左公園仔打千秋 ..哈..=] =] 糸耐冇玩呢 ..=]=]
跟住 ,,就坐左糸到.食煙 ,,吹水 ....講心事 ..=] =]=]=]=] ....
講左好多野 ,,,我地 ..=]=]=]=]=]=] ..
不過我同以前一樣 ...吾多張心事講出泥 ..
因為我覺得講左出泥..人地會覺得好小事 ..
我還是以前的我。。從冇變過