聽日,,同後日 ,,返埋呢2日,,就完喇~!!考試,,以後都冇得再考試喇 ..>,<
今日,,遲左起身 ...所以遲左打比倩 ,,又吾記得叫老鼠仔叫我起身 =.=
放學 ,,同 arby ,,林希 去唱kkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkk .=] 正 ~!!!
好耐都冇放鬆過喇,, =]...........哈哈 =]