[* 幸福非天賜* ◆*
◆ 中五既生涯就係甘完左呢。_, __,,.♣*
◆ ◇* 童話般的結局 仙境般的夢 總有醒來的時候_, __,,.♣*
﹏°×◆是你教懂×"我要學會珍惜〃》幸福非天賜__,,.♣*
STAR2006
暱稱: 死傻婆
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
YA YA YA !!!
驚驚
好開心 =]
攰攰攰
返工喇
文章分類
全部 (178)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
ARBY
HOGO
KARMAN
kTzone
STUPIB_yan
tody
Windstar
肥丹
素材
班相
梁sir
港儀
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 178
留言總數: 32
今日人氣: 15
累積人氣: 1447
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2007 年 3 月 14 日  星期三   晴天


最後2日 分類: 未分類

聽日,,同後日 ,,返埋呢2日,,就完喇~!!考試,,以後都冇得再考試喇 ..>,<

  今日,,遲左起身 ...所以遲左打比倩 ,,又吾記得叫老鼠仔叫我起身 =.=

  放學 ,,同 arby ,,林希 去唱kkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkk .=] 正 ~!!!

好耐都冇放鬆過喇,, =]...........哈哈 =]

     






訪客留言 (返回 STAR2006 的日誌)


destiny1110 於 2007-03-14 09:44 PM 發表:
你請=3=XDD''
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

你傻左呀?????
Posted at 2007-03-14 11:15 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



STAR2006 於 2007-03-14 09:34 PM 發表:
甘至多,,我星期5 陪你去唱喇,,,好味??
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



destiny1110 於 2007-03-14 09:30 PM 發表:
你有得鬆我冇丫嘛,,靠!!囉境定曾興
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]