岩岩起身 琴日晏就出左去剪頭髮..跟住同呀TANG行街 過左朗豪坊搵MKY同草草 行街..過左AK坐 呀琳都系到XD 跟住METTING同鬼爺飲大左中左過黎AK 好無奈... 佢地DIN左陣就走左 跟住我地過左尖咀海邊 好靚GE景 條友走黎叫我地買花 果時真系好DOWN下 即刻諗起妳 如果你仲系我身邊就好 如果我有機會送花比你幾好=) 10點到散BAND TANG同左我返啟業搵嘟仔吹水 哈哈..特別嘟XDD