今日返返工啦終於 10點呀tang打黎叫左我起身返工 但訓返...跟住唔知點解勁好訓xd 12點比屋企電話嘈醒... 仆街返12點半12點先起身 勁快手出左門口 1點幾返到公司..冇比人屌~ 唉個幾月冇返工 一返攰到咩咁
一定會有一個人 能夠和我合唱那首歌:) 我會等待她的出現