通頂左囉為左份工xd勁偉大 階因前日起唔到冇身返工扣左$$400...琴日又遲左4個鍾扣左$$200 為左唔再遲決定唔訓@@ 同呀tang放工去左唱k 唱到今日直接返工 今日要努力搶晒屎忽佬oscar既客! 呀k你幾時黎見工呀等緊你過黎呀! 13號想落bar...但唔想好似上次咁=_= 死啦原來我好耐冇試過一見鍾情依樣野xd 但左d低能野...都真系好低能下xd