今日得罪左2個都對我好重要既女人 一個係我最錫既老婆 一個係生我出黎既老冇 今日一起就開左電腦 老婆就馬上add左我 仲問我尋晚去左邊..... 之後我答左句我好唔應該答既野 就激嬲左佢啦 老冇就........ 唔講lo 冇野好講 之後有個人add我 我唔識佢,不過唔知佢係邊個 只係知老婆間學校d人黎嫁姐 好似係6d喎=.=