今日放學好慘..要淋雨番屋企 全身都濕曬..俾你睇到我甘啲我好想死 牙..好想大叫牙..點解bo 點解點解點解. 到底點解bo............................... 你一d都feel吾到.. 好吾舒服..但心更痛更吾舒服 ...........你告訴我到底如何可以放下你...........
不知你是否和她在一起..我也會默默扡祝福你 這是我最後可以為你做啲事 希望你和她可以開開心心過~ 我知道我當初自私選擇是冇錯的! 至小我傷害吾到身還啲人!
你讓我發覺這世界充滿著愛的甜密 我好想把我的愛全部交托給你♡一生一世都不分離♡ 三人行..是行不到一定會變得2敗一傷 我只好選擇離開不是因為我任性吾明你 是我不想傷害你傷害她更不想這樣下去.. 你讓我變得好孤寂 你讓我痛得沒力氣 讓我一個受傷好過3人一起悲痛 還是讓你走♡走了請你不要再回頭 放開你的手...讓愛這種感覺最難受♡但你一回頭只令我更難受 我們的問題到底是誰的責任 设誰做主種那就我首先退出 卻感到一點點無奈的心疼 還是讓你離走分手兩字很難說出口 放開你的手,是我最后的決定 請不要回頭讓我心痛到死心
恨恨地說一句:『你走牙~我吾想再見到你牙******』
今日好似咩都吾須 買野買吾到最鍾意啲~ 抽又抽吾到種要抽到2個吾鍾意啲種要同樣 又俾人令我野玩.. 我超嬲吾係miss我早就打左你一巴啦"" 好嬲好嬲好想喊..但我啲眼淚已流干.. 哀人BB................... 哀人哀人哀人哀人 係WHO吾好問我..吾想答!! 注意:***(現在的心情左雷電交加..咪燒起我把火)***
今日病左所以冇番到學校.. 一個係甘訓..訓完睇醫生! 租左帶睇(保持愛你) 好好睇嫁..又感人(個人覺得)!! 當我聽到側田唱歌果首三十日我就好想喊 吾知點解..個心好痛~俾人打都冇甘痛 吾知好似曾經..發生過一d野但我吾係好記得 如果有人會唱尼首俾我..一定好sweet姐 樣子跟本對我尼講一d都吾重要 最重要啲係你會愛我關心我 我吾需要我啲男朋友好勁 只要互相愛對方甘就夠.