| «‹ May 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | | | | | 1 | 2 | | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | | 31 | |
|
|
Thursday, December 31, 2009 |
|
Happy New Year :D
31/12/09-01/01/10
跨年倒數PARTY
其實呢個function 每年都會有,
但係上年少左個人,
冇咁好玩lu...
主人家間屋話就話係豪宅,
但係我覺得佢間屋同我個間差唔多大=,=
可能係地段既問題la..

係佢個露台度影落去,
係咪好驚呢x)
成晚冇野好玩,
淨係係度玩peipai,
隻手狂俾人打x)

好多野食呀:D
仲有人生中第一次飲香檳,
難飲到我想嘔=,=
最後只係飲左半杯都已經頂唔順,
好難飲...
結果仲有d火燒胃既感覺=,=

呢個係我一位醉左既朋友-,-

冇幾耐,
已經同埋令一位醉左既朋友訓埋lu..

好開心:D
|
|
2010-01-01 07:12 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
|
Hahahappy New Year啊 =] 第三張相好搞笑...xd
|
|