| «‹ May 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | | | | | 1 | 2 | | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | | 31 | |
|
|
霧、霧、霧... |
|
1月11日 霧
今日朝早好多霧啊!
伸手不見5指,呵呵!
好似去左天堂咁,
簡直人間仙境啊~
◇◇◇◇◇◇◇◇◇◇◇◇◇◇◇◇◇◇
今日係考試「尾咦」個日,
SO HAPPY!
今日係考ENG LIT+ENG LITENING
OKAY LA~
星期日又去睇詹瑞文 LU~
太開心喇!
終於等到睇第一次12歲以上先有得睇既劇!!!
考埋星期一,
個日考I.H,
太好 LU~
一陣1:00 P.M 考,
鳴~
唔鍾意咁既安排呀!
|
|
2008-01-11 08:49 AM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
|
燒雞 於 2008-01-27 12:44 PM 發表:
喂喂~上次係M記 到見到你o 我既新qooza http://blog.qooza.hk/bennysiu714
|
|
|
燒雞 於 2008-01-27 12:44 PM 發表:
喂喂~上次係M記 到見到你o 我既新qooza http://blog.qooza.hk/bennysiu714
|
|