| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
|
I.H 參觀 |
|
3月10日 晴
今日I.H 參觀呀!
係lunch已經同個三位傻婆
(M!C,FER,KAT)
係小花圜玩度癲哂lu~
又影相又拍片,
不過就有D......
都係唔公開lu~
廢事影響市容!
跟住去到參觀,
係車度又扮''chi chi chi'',
又扮Mario,
(有人自然會明白)
差D笑到趴落地!!
HAHAHA!
好開心呀今日!!
|
|
2008-03-12 07:44 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
|
E231 於 2008-04-24 02:08 AM 發表:
cm^^'
|
|
|
XXXXD 於 2008-03-20 07:16 PM 發表:
cm^^'
|
|
|
abbyb 於 2008-03-13 05:58 PM 發表:
|
|
|
abbyb 於 2008-03-13 05:54 PM 發表:
有興趣搞個猛x團ma?cm abby please!!!
|
網主回覆
I want !!!
add me in Monday lunch time plz! Posted at 2008-03-15 11:46 AM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|