今日係返學日子0.0"
照常地返學-3-
今日特登早起左
因為要做社評,做左3個字-3-
就要換3出門口,
今日話唔知咩運動服日,要全校都著P.E3
就著左返去,坐車其間還熟睡呢,
返到學校,企左一陣就早會
聽個呀SIR講左幾句就叫班上課室
上到去,冇得坐,D係圍住個LOCKER
想坐都唔得-3-"歷史堂
悶,地理堂就努力做返D作業,
經公堂,聽呀SIR講鬼故-3-
不過唔恐佈,仲有D好笑,哈
小息,落去同人傾下計咁,
返到上黎就數學英文同普通話
就食飯LU,小息傾計AG
小完息就排隊,入禮堂,萬歲
唔洗上最後的連堂中文
話說個中文MISS都真係幾難頂,
講講下書就講佢以前既事
佢仲要講講下自己係到笑,全班都冇人笑
難頂的說呢,不過幸好,
唔洗上佢堂,睇小孩不笨
像說我呢@.@
放學上到車,SLEEP-3-"
到站果陣都仲係到諗野-3-"
攪到眼光光咁望住架車一直去沙田火車站
到左沙田火車站就順便行左一陣就返屋企,
返到去就ON MSN,同維維&汁汁玩信長
玩左2場到D人又話食飯-3-SO 冇玩
之後就由10點坐到11點-3-都唔知做咩好
見到小瑤ON左就同佢傾到SLEEP~~~
|