笨JJJJJJJJJJJJJJJJJ*
0.0
STUPID_PIG
暱稱: 笨JJJ
性別: 男
國家: 香港
地區: 沙田區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2008-08-24
-.-....
2008-07-19
2008-07-16
不高興
文章分類
全部 (55)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 55
留言總數: 42
今日人氣: 23
累積人氣: 981
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2007 年 12 月 11 日  星期二   晴天


2007-12-11 分類: 未分類

今日返學0.0連堂電腦

訓左半堂,去格離室做野

冇啦啦比人鬧我,好彩呀SIR

行埋黎叫我唔洗理個MISS,

唔係又嘈,之後就上數學

數學SIR冇返,連堂呀!

高興呢~中文堂,悶

歷史上左半堂就有人代堂

就等到完,食飯,食完飯就去左咩

褶膠袋鬥快-3-話咩兩分鐘之內鬥多

之後好似係我地班最多,有31個,其他班得2x個

贏就未知,覺得自己好醒,人地褶完要坐,我地就同sir講去廁所之後就走..

哈,跟住就音樂and英文,就放學,放學打算去運動場跑一陣,

點知有人租左,冇得跑T^T

之後就走去搭車車,係中途架車死左火-3-"

可惡,行返去-3-行左我個幾鐘-3-"

攰到,之後返到屋企坐左一陣就沖涼,舒服XD"

沖完涼就換3去落下接汁汁同去好運&新城市行街0.0"

係好運行過一間書店,見到細包係入面,哈

同細包傾左一陣就繼續行,汁汁就一直係到諗有咩買比人

我就一直同佢傾計加行街&帶路

買到汁汁想買既野啦0.0"就走

汁汁去左我屋企玩左幾鋪NDS就走,

送佢落去搭車,就返屋企,

同賢哥哥傾左一陣就落街食飯-3-

食完飯,飽飽呢,就返左屋企,

休息一陣就食蛋糕,原來今日我大家姐生日呀

好彩-3-比$$我2家姐當係同佢夾份送蛋糕比佢

都冇咩事,XD"原來香港人係好忙=3=

23號夜MA GO TO自助餐

24號去我大家姐屋企食大餐-3-

26-1月2號同汁汁去睇《異獸戰2》

沒時間去團聚/ V\

THEN同小瑤MSN&汁汁MSN就READY訓啦

聽日係陸運會,唔方會好野=3=必定悶到暈,,"

希望有野做啦-3-~"

完0.0






訪客留言 (返回 STUPID_PIG 的日誌)


sky_yiu 於 2007-12-13 11:49 PM 發表:
[ 留給網主的俏俏話 ]
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



笨拙的小瑤 於 2007-12-12 09:32 PM 發表:
佢買禮物俾xyz
仲要系某某人面前送
佢都吾理下某某人既感受既
好過份..
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

果個佢係汁?
Posted at 2007-12-13 01:48 AM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



sky_yiu 於 2007-12-11 11:52 PM 發表:
[ 留給網主的俏俏話 ]
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

[ 網主留給俏俏話的回覆 ]
Posted at 2007-12-12 12:06 AM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]