今日返學0.0連堂電腦
訓左半堂,去格離室做野
冇啦啦比人鬧我,好彩呀SIR
行埋黎叫我唔洗理個MISS,
唔係又嘈,之後就上數學
數學SIR冇返,連堂呀!
高興呢~中文堂,悶
歷史上左半堂就有人代堂
就等到完,食飯,食完飯就去左咩
褶膠袋鬥快-3-話咩兩分鐘之內鬥多
之後好似係我地班最多,有31個,其他班得2x個
贏就未知,覺得自己好醒,人地褶完要坐,我地就同sir講去廁所之後就走..
哈,跟住就音樂and英文,就放學,放學打算去運動場跑一陣,
點知有人租左,冇得跑T^T
之後就走去搭車車,係中途架車死左火-3-"
可惡,行返去-3-行左我個幾鐘-3-"
攰到,之後返到屋企坐左一陣就沖涼,舒服XD"
沖完涼就換3去落下接汁汁同去好運&新城市行街0.0"
係好運行過一間書店,見到細包係入面,哈
同細包傾左一陣就繼續行,汁汁就一直係到諗有咩買比人
我就一直同佢傾計加行街&帶路
買到汁汁想買既野啦0.0"就走
汁汁去左我屋企玩左幾鋪NDS就走,
送佢落去搭車,就返屋企,
同賢哥哥傾左一陣就落街食飯-3-
食完飯,飽飽呢,就返左屋企,
休息一陣就食蛋糕,原來今日我大家姐生日呀
好彩-3-比$$我2家姐當係同佢夾份送蛋糕比佢
都冇咩事,XD"原來香港人係好忙=3=
23號夜MA GO TO自助餐
24號去我大家姐屋企食大餐-3-
26-1月2號同汁汁去睇《異獸戰2》
沒時間去團聚/ V\
THEN同小瑤MSN&汁汁MSN就READY訓啦
聽日係陸運會,唔方會好野=3=必定悶到暈,,"
希望有野做啦-3-~"
完0.0
|