今日-3-遲左搭車-3-"
可惡差d遲-3-"
返到去就集隊,暈
曬死人,坐左一至兩個鐘就搵到人
同人SD SMS0.0"
起碼冇咁悶,之後就到100米初賽-0-"第1
18號跑決呢,緊張-3-"
跑完100米,跟住就4個社未停咁走,
個個都問我咩社,我就話我著錯3
個個都比我去=3=,落去地下,又問我拎學生正-3-話去比賽
又比我去,走左一陣就食飯
小瑤好曳,咩事就唔講啦-3-自己知自己事
食完飯就返返去坐-3-聽歌
AND NDS,就等到4點幾先放學
放左學佢地話想去網吧,就同佢地行下,
之後就到左又話冇位0.0"之後就走
返到屋企,好似死豬咁-3-"
訓到12點幾先起身-3-
坐係到一陣就打E篇野,
萬歲,聽日唔洗返學
但係今日,應該會係最悶&最冇野做既一日
-3-"
|