今日像豬不,我已是豬 由琴日晚MA1點訓到今日既5點 D人放晒學我都未醒-3- 起左身就食早餐0.0"(其實係午餐先岩XD") 之後就搵人同我玩同傾計 &玩,同長哥哥&汁汁&維維玩左一場WAR3 就冇玩-3-", 原先因為我應承左小瑤話接佢放學 但係,我.....T^T 沒有守,, 因為小瑤開解返我&睇左幾個好笑既短片 就冇事, 之後就沖涼訓教 完~