今朝,好開心0.0發夢見到自己係到飛
哈哈,係海洋公園上空飛,隻腳仲要好似娃式咁
到醒返果陣,隻腳-3-"抽下抽下咁
個頭又痛wo-3-"'
呀!講返琴日先
琴日因為頭暈,所以打唔多0.0
今日補返
話說琴日都有發夢呢"
個夢入面有一大班人係銀行到打劫
之後就見到一個女仔啦-3-唔知邊個黎
就同d打劫d人講,你地咁多人,我一定捉到一個既!
見到佢個樣好模糊,之後
我就好似一個電視入面果d男主角咁
捉定女仔隻手,就講,其實,我好鐘意你
跟住個女仔鍚我快塊面,and鍚me咀咀=3=
跟住我就醒左T^T我夢入面既初吻冇左啦T3T
今日依然係訓-3-
又懶又笨=3=點攪"
搵人叫醒我啦T3T"
唔想懶..-3-"
!!完
|