返學0.0還不錯呢XDDD下雨呀!喜!!
P.E堂比SIR串我穿錯鞋-3-"
中史,悶到訓著左-3-
小息落左去吹風就返上去
中文0.0好D,講左中史大半先講中文小小
ART,整石GO星星0,0"
食完飯本身要補課0.0
跟住D人自己細細聲講話唔想補唔想補咁
攪到MISS勁唔開心,話佢係食飯果25分鐘入面
聽到D人係到話唔想補咁,話『咁唔好補啦
我用我D私人休息時間同你地補,想你地係EXAM高分D
E家唔洗啦,聽日又有外籍老師堂,又冇左一堂
後日你地又聖誕聯歡,下星期你地又放假
放完假回到黎得5堂幫你地溫
溫8個重點,仲要幫你地溫埋ALL老EXAM
得5堂幫唔到你地溫晒,你地好自為之
書我就教完,你地考成點係你地既事,』
跟住我地成班都坐係到佢就話『唔係話唔想補咩
走啦!!』冇人走-3-"之後MISS熄燈
再叫我地走,我地就走了,叫住MISS好興咁走= =
出左門口就一個一個咁問,你話唔想補架咁
攪到成班都勁唔開心,,
跟住就小息,上返去上英文堂
MISS成堂都講英文,仲要我都聽唔明=3=
跟住就咩成長新動力0.0
比人攪到差D要SOLO聖誕歌-3-
好彩冇,就放學
放學返屋企,悶左好耐先開電腦一陣
跟住自己落左街行,悶到暈,之後返到屋企
我家姐返到去,佢出左新城市,買左條"乜庫"
返到黎賢哥哥著左佢,哈
之後我都玩埋條"乜庫"
玩左一陣-3-"影埋相,一陣先睇相0.0
,就同小瑤MSN0.0
又諗多左好野=.="
發覺好多事都發生係我身邊,可否停止
只想每天也玩得開心快樂
唔想理0.0
去相先A_A
..
..
..
癲左@@"
|