笨JJJJJJJJJJJJJJJJJ*
0.0
STUPID_PIG
暱稱: 笨JJJ
性別: 男
國家: 香港
地區: 沙田區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2008-08-24
-.-....
2008-07-19
2008-07-16
不高興
文章分類
全部 (55)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 55
留言總數: 42
今日人氣: 25
累積人氣: 983
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2007 年 12 月 19 日  星期三   雨天


2007-12-19 分類: 未分類

返學0.0還不錯呢XDDD下雨呀!喜!!

P.E堂比SIR串我穿錯鞋-3-"

中史,悶到訓著左-3-

小息落左去吹風就返上去

中文0.0好D,講左中史大半先講中文小小

ART,整石GO星星0,0"

食完飯本身要補課0.0

跟住D人自己細細聲講話唔想補唔想補咁

攪到MISS勁唔開心,話佢係食飯果25分鐘入面

聽到D人係到話唔想補咁,話『咁唔好補啦

我用我D私人休息時間同你地補,想你地係EXAM高分D

E家唔洗啦,聽日又有外籍老師堂,又冇左一堂

後日你地又聖誕聯歡,下星期你地又放假

放完假回到黎得5堂幫你地溫

溫8個重點,仲要幫你地溫埋ALL老EXAM

得5堂幫唔到你地溫晒,你地好自為之

書我就教完,你地考成點係你地既事,』

跟住我地成班都坐係到佢就話『唔係話唔想補咩

走啦!!』冇人走-3-"之後MISS熄燈

再叫我地走,我地就走了,叫住MISS好興咁走= =

出左門口就一個一個咁問,你話唔想補架咁

攪到成班都勁唔開心,,

跟住就小息,上返去上英文堂

MISS成堂都講英文,仲要我都聽唔明=3=

跟住就咩成長新動力0.0

比人攪到差D要SOLO聖誕歌-3-

好彩冇,就放學

放學返屋企,悶左好耐先開電腦一陣

跟住自己落左街行,悶到暈,之後返到屋企

我家姐返到去,佢出左新城市,買左條"乜庫"

返到黎賢哥哥著左佢,哈

之後我都玩埋條"乜庫"

玩左一陣-3-"影埋相,一陣先睇相0.0

,就同小瑤MSN0.0

又諗多左好野=.="

發覺好多事都發生係我身邊,可否停止

只想每天也玩得開心快樂

唔想理0.0

去相先A_A

..

..
..

癲左@@"






訪客留言 (返回 STUPID_PIG 的日誌)


sky_yiu 於 2007-12-21 12:42 AM 發表:
只想每天也玩得開心快樂
我都想=]"
但也只是想而已
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

XD"咁你想唔想"..

我要你每天也玩得開心快樂
Posted at 2007-12-22 01:36 AM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]