今日聖誕聯歡,開心XDD
返到去0.0MUSIC DAY
聽日個3C班-.-唱到走晒音都第3定唔知第2
暈0.0"我上台唱都好過佢啦@.@(心底話-3-)
聽完人唱歌就上班房,食野XD"好味
玩遊戲,抽撲克牌0.0"最細果10個要食,最大果10個叫人食,
食幾多都得,不過ME唔好彩-3-
一係就Q..一係就J-3-
K都唔會係我手
我又冇得食,又冇得玩-3-
之後見到D女仔拎電話出黎影人地食野果時個樣!!0.0
我當然影埋人地一份啦-3-
不過淨係影左呀文-3-
其他人都冇位影-3-
抽獎!!抽5蚊以下既禮物開心0.0"
又有砂糖一包0,0印尼麵一包
扭蛋又有仲有召換王D卡
抽完就汁台READY放學了
之後就同翔哥哥去利安打波,
打完波就搭車返屋企訓教
點知=3=訓完之後兩隻腳都抽筋
很痛的說,隻腳落地都痛-3-/
真係早知唔跳咁多啦-3-
攪到隻腳咁痛-3-
之後就同汁汁玩勁舞~.~
玩左一陣就同小瑤傾計~.~
世界上,沒有問題是沒答案的0.0
呵"
|