朝早起身,繼續PS2火影0.0".. 之後鍾生話去我屋企0.0 同汁汁MSN,汁汁話去訂飛睇戲 就等佢出去沙田UA訂飛 出到去,見到汁汁同埋個網友食野 就同汁汁AND網友去左UA訂飛,訂完行左新城市一陣就去左打波0.0 就返屋企 返屋企就等落樓下食飯0.0 開始少玩電腦了-3-"(汗) 希望有方法找到我吧0.0"