今日,,好悶" 同家姐睇左異獸戰1 之後就訓左-3-訓到6點幾先起返身 見到小瑤on msn!! 十分掛掛呢XD" 太耐冇同佢傾MSN, 沒傾覺得有點悶 聽日就27, 31號仲有4日,想出 但姑媽話唔好出-3- 我唔想聽佢話-3-
只想跟好友一起度過聖誕,難道不可以嗎?